O drezina blindata, despre care se crede ca a apartinut Anei Pauker, a devenit atractia calatorilor care trec prin gara Fetesti (17 SEPTEMBRIE 2016). Masina, adaptata pentru mersul pe calea ferata, era un lux rezervat elitei comuniste. In anii ’50, faimoasele automobile negre ale Securitatii erau folosite pentru a asigura deplasarea in siguranta a liderilor comunisti in diferite zone din tara. Au existat 5 astfel de automobile pentru calea ferata, insa astazi se mai pastreaza doar doua: la Fetesti si Sinaia. Fiecare exemplar este unic si reprezinta o imagine a Romaniei staliniste. Pentru siguranta demnitarilor comunisti, automobilele au fost blindate masiv cu placi de plumb, catareau aproape 5 tone si atingeau peste 100 de km pe ora. Calatorii care trec prin gara Fetesti nu ezita sa se fotografieze cu faimoasa limuzina. Dupa caderea comunismului automobilele drezina au fost folosite de angajatii de la CFR pentru diferite activitati. In anii 90 ele au fost scoase din uz. Trei dintre ele au ajuns la fier vechi, insa doua au fost salvate. Drezina din Fetesti a fost adusa de la Medgidia, iar cea expusa acum in gara Sinaia a fost transportata acolo din Fetesti. Sunt singurele exemplare care se mai pastreaza astazi in Romania. In depoul garii Fetesti se mai gaseste si o locomotiva cu aburi veche de aproape un secol, care asteapta sa fie expusa publicului.